تاریخچه برند شیسیدو Shiseido

تاریخچه برند شیسیدو Shiseido

تاریخچه برند شیسیدو Shiseido

شیسیدو “Shiseido” یک برند ژاپنی در زمینه محصولات عطری، آرایشی، مراقبت از پوست و مو می‌باشد که در سال 1872 توسط “Arinbu Fukuhara” داروساز و رئیس سابق نیروی دریایی سلطنتی ژاپن تاسیس شده است.

با وجود آنکه شیسیدو یک برند ژاپنی می‌باشد، اما نام آن از یک متن چینی برگرفته شده است. نام این برند به اینگونه ترجمه شده است: “سپاس گزار بودن و ستایش نعمت های موجود در زمین موجب ارتقا در زندگی و پرورش ارزش های والا می‌شود”

خط تولید مراقبت از پوست شیسیدو از خطوط تولیدی محبوب این برند می‌باشد. این برند از اولین تولید کننده های لوسیون بدن به صورت مایع می‌باشد که امروزه این نوع محصول را در برندهای متعددی می‌توان یافت.

تاریخچه برند شیسیدو Shiseido

این برند محبوب با تولید اولین محصولاتش در زمینه عطر، آرایش صورت و سایر تولیدات همواره به دلیل نوآوری در طراحی و تولید مورد توجه در ژاپن و دیگر کشور ها بوده است.

شیسیدو Shiseido

گسترش این برند از سال ۱۹۵۷ از آسیا شروع شد و تا سال ۱۹۷۱ تا آمریکا و اروپا نیز ادامه پیدا کرد.

امروزه محصولات کمپانی شیسیدو تحت نام ۱۸ برند در سراسر دنیا ارائه می گردد. در بین آنها نامهای مشهوری چون، محصولات محافطت کننده پوست شیسیدو، محصولات محافظت کننده موی JOICO، محصولات آرایشی NARS، عطرهای تولیدی با نام برند شیسیدو، تمام محصولات شرکت ‌بین المللی Beaute prestige و تمامی محصولات با برند Serge Lutens دیده می شود.

کارمند سابق شرکت شیسیدو، طراح و هنرمند آرایش آقای سرج لوتنز عطرهای کلاسیک Nombre Noir و Feminite Du Bois با برند شیسیدو به بازار معرفی کرد، در حال حاضر برند سرج لوتنز خط تولیدی عطر را بطور مستقل و تحت حمایت شرکت شیسیدو دارا می باشد.

برند شیسیدو Shiseido

واحد Beaute Prestige International شرکت شیسیدو تولید عطر بسیاری از طراح های معروف مد نظیر: Jean Paul Gaultier ، Issey Miyake و Narciso Rodriguez را بر عهده دارد.

اولین عطر معرفی شده از این برند عطری زنانه به نام “Zen” می‌باشد که دو نسخه از آن در سال ۱۹۶۵ و ۲۰۰۷ عرضه شده است. نسخه مردانه “Zen” نیز در سال ۲۰۰۹ معرفی شد.

درباره برند شیسیدو

از عطر های پرطرفدار و معروف این برند می‌توان به Ever Bloom , Rose Synactif, Majoromantica, Zen Gold, Zen Gold Elixir, Zen Sun و Rose Rouge اشاره کرد.

تاریخچه برند شیسیدو Shiseido

از جمله طراحان و عطرسازانى كه با مجموعه شیسیدو همكارى داشته اند می‌توان Jean-Louis Sieuzac, Dominique Preyssas, Claudette Belnavis, Pierre Bourdon, Christopher Sheldrake, Serge Lutens, Jean-Yves Leroy, Jacques Cavallier, Maurice Roucel, Aurelien Guichard, Marie Salamagne, Michel Almairac, Nathalie Lorson را نام برد.

 

درباره برند شیسیدو

درباره برند شیسیدو Shiseido

درباره برند شیسیدو ژاپن

تاریخچه برند شیسیدو Shiseido

تاریخچه برند شیسیدو

تاریخچه برند Shiseido

درباره برند Shiseido

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *