معرفی برند جگوار Jaguar

معرفی برند جگوار

معرفی برند جگوار Jaguar

جگوار (Jaguar) شرکت تولید کننده خودرو‌ های لوکس در لندن می‌باشد.

جگوار زیر مجموعه‌ای از گروه “Land Rover” است. شرکت مادر این مجموعه که نظارت کل بر اجزای آن دارد، تاتا موتورز (Tata Motors) در هندوستان می‌باشد .

موسس و پایه گذار این شرکت آقای “Sir William Lyons” در سال ۱۹۹۲ ابتدا مجموعه را به عنوان یک تولید کننده اتاقک‌ های موتورسیکلت راه اندازی کرد و شرکت‌اش را در آن دوره (Swallow Sidecar) نام‌ گذاری کرد.

معرفی برند جگوار Jaguar

آقای ویلیام لاینز در ۴ سپتامبر سال ۱۹۰۱ در لندن به دنیا آمد و در ۸ فوریه سال ۱۹۸۵ از دنیا رفت.

پس از جنگ جهانی دوم نام شرکت را به جگوار تغییر داد و با همکاری شرکت بریتیش موتورز (British Motors) شروع به تولید اتومبیل کرد.

جگوار به واسطه تبلیغاتی که از محصولاتش پس از جنگ جهانی دوم ارائه کرد سبب معرفی هوشمند خودرو های اسپرت مجموعه‌اش شد.

در سال ۱۹۸۸ جگوار اولین عطر برند خود را برای آقایان عرضه کرد که با توجه به رایحه خاص آن، مورد استقبال طرفداران‌اش واقع شد.

پنج سال بعد جگوار محصول زنانه خود را با رایحه گلی به نام (Miss Jaguar) ارائه داد.

درباره برند جگوار Jaguarلازم به ذکر است عطر های این مجموعه زیر نظر مجموعه بزرگ و شرکت مادر لالیک گروپ “Lalique Group” تولید و عرضه می‌شوند.

گروه لالیک مجموعه بزرگی می‌باشد که در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد و برند های معتبری از جملهParfums Gres, Ultrasun AG, Bentley Fragrances, Parfums Alain Delon و Lalique Parfums از شرکت های وابسته به این مجموعه بزرگ می‌باشند.

در حال حاضر دفتر مرکزی گروه لالیک واقع در شهر زوریخ در کشور سوئیس می‌باشد.

درباره برند جگوار Jaguar

مجموعه جگوار در سال ۲۰۰۸ به شرکت هندی تاتا موتورز فروخته شد.

از جمله عطرهای معروف و پرطرفدار این برند می‌توان به Classic Amber, Classic Black, Classic Motion, Excellence, Innovation, Jaguar By Llique, Jaguar Fresh Woman, Jaguar Prestige, Pace, Miss Jaguar اشاره کرد.

همچنین از طراحان و عطرسازان معروفی كه با شرکت جگوار همكاری داشته اند می‌توان Karine Dubreuil, Richard Herpin, Richard Ibanez, Michel Almairac, Amandine Clerc-Marie, Marie Salamagne, Bernard Ellena, Maurice Roucel, Vincent Schaller, Annick Menardo, Alexandra Monet را نام برد.

 

معرفی برند جگوار Jaguar

برند جگوار

درباره برند جگوار Jaguar

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *