معرفی گوشی نسل جدید تمام فلزی سامسونگ با سری Galaxy C5

گارد ژله ای سامسونگ S5

جهت مشاهده و خرید اینترنتی این گوشی رو لینک زیر کلیک کنید :

اینجا را کلیک کنید>>خرید آنلاین گوشی سامسونگ Galaxy C5 Dual Sim

هر چند سال های طولانی است که ۹۹ درصد گوشی هایی که در دست مردم است از نوع بدنه های پلاستیکی و ترکیبی است به نظر می رسد که این بار سامسونگ قصد دارد سنت شکنی کند و بدنه های گوشی هایش را به طور تمام و کمال فلزی انتخاب کند و این رویای شیک بودن را برای خیلی از کاربرهای مشکل پسند عملی کند. به گفته ی خود سامسونگ این شرکت قرار است خط تولید جدیدی از گوشی های هوشمند را راه اندازی کند که البته نام کنونی آن Galaxy C5 است. در این رده قرار است گوشی ها به طور کامل با بدنه ی فلزی ارائه شوند. البته شواهد گویای جنس انتخابی بدنه نیست اما مهم این است که از دنیای پلاستیکی بودن خارج می شویم.

ویژگی هایی که برای این رده از گوشی ها در نظر گرفته شده آن ها را در رده ی پرچم دار های سامسونگ قرار نمی دهد اما به دلیل تنوع جنس بدنه و زیبایی و درخشندگی آن ها، به احتمال بسیار زیاد، کاربران بسیار زیادی از آن ها استقبال خواهند کرد.  اولین نسل از این گوشی ها با شماره مدل SM-C5000 ثبت شده و به زودی بعد از تدوین و تکمیل روانه بازار خواهد شد.

گفته می شود که برای این دستگاه قرار است یک رم ۴ گیگابایتی در نظر گرفته شود که باز هم با این اخبار یک شوک به کاربران وارد شده چرا که گوشی های میان رده ای عموما با رم ۲ و یا نهایتا ۳ گیگابایتی منتشر می شوند و صحبت از رم ۴ گیگابایتی برای یک گوشی میان رده ای چندان طبیعی به نظر نمی آید. احتمال بر این است که سامسونگ می خواهد تا حدودی کاربران حرفه ای تر خود را به سمت برخی جزییات این گوشی ها جذب کند به طوری که با استقبال حداکثری از این گوشی ها روبرو شود.

به نظر می رسد با ویژگی های یاد شده بتوان این سری جدید را با سری  Galaxy A سامسونگ هم رده دانست.  Galaxy A همان گوشی هایی هستند که تقریبا میان رده اند اما بدنه ای فلزی دارند. تفاوت سری  Galaxy A با سری های دیگر این است که بدنه ی ان تلفیقی از فلز و شیشه است و جای هیچ گونه مواد پلاستیکی در آن نیست. سری جدید که C5 نام دارد با محدود کردن استفاده از شیشه، گوشی ها را کاملا فلزی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

این گوشی که معلوم نیست حاصل کدام یک از شرکای ساموسنگ در تولید است از ماه آینده در چین عرضه خواهند شد.

گوشی موبایل گلکسی C5 جهت فروش اینترنتی بر روی سایت آنلاین روز قرار گرفت .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *