سامسونگ از Galaxy C7 در چین پرده برداشت

گوشی موبایل سامسونگ Samsung C5

جهت مشاهده قیمت و خرید اینترنتی این گوشی رو لینک زیر کلیک کنید :

اینجا را کلیک کنید>>خرید آنلاین گوشی سامسونگ Galaxy C7 Dual Sim

چند ساعت پس از دریافت مجوز از TENAA در چین، سامسونگ رسما از Galaxy C7 در این کشور پرده برداشت. روز گذشته بود که همین کمپانی تلفن همراه دیگری با نام Galaxy C5 معرفی کرده بود.

گلکسی C7 نمایشگر Super AMOLED به ابعاد 5.7 اینچ و رزولوشن 1920 در 1080 دارد. چیپ مجتمع اسنپدراگون 624 که مشتمل بر پردازنده ای هشت هسته ای با سرعت 2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 است در کنار رم 4 گیگابایتی، عمده فعالیت های دستگاه را عهده دار هستند.

تلفن همراه در دو حافظه 32 یا 64 گیگابایتی در دسترس است اما اگر به دنبال افزایش حافظه هستید، می توانید کارت هایی تا 128 گیگابایت را از طریق درگاه میکرو اس دی به دستگاه اضافه کنید.

خرید آنلاین موبایل

سنسور اثر انگشت نیز در زیر دکمه home قرار گرفته تا گلکسی سی 7 یک میان رده کلاس بالا باشد. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هر دو با گشودگی لنز f/1.9 وظیفه تصویربرداری را انجام می دهند. با این شرایط، دارندگان این تلفن همراه می توانند در نور کم، سلفی های با کیفیتی ثبت کنند.

باتری 3300 میلی آمپری دستگاه به لطف تکنولوژی QuickCharge 3.0 به سرعت پر می شود. همچنین، اندروید 6.0.1 هم به صورت پیش فرض روی این دستگاه نصب شده.

همانند گلکسی سی 5، سی 7 هم بدنه ای تمام فلزی دارد و البته بسیار باریک (6.7 میلی متر) است. وزن دستگاه 165 گرم برآورد شده و در رنگ های طلایی، طلایی-صورتی، نقره ای و خاکستری موجود خواهد بود. مدلی 32 گیگابایتی حدودا 396 دلار و مدل 64 گیگابایتی قیمتی در حدود 427 دلار خواهد داشت .

به محض وارد شدن این گوشی به بازار ایران ، بلافاصله جهت فروش اینترنتی بر روی سایت آنلاین روز قرار خواهد گرفت .

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن اصلی

خرید عطر و ادکلن اصل

قیمت عطر و ادکلن اصل

سایت خرید عطر و ادکلن اصلی

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *